dilluns, 31 d’agost del 2015

Fi de les vacances

Avui es trenta-un d’agost, dia per antonomàsia en què s’acaben les vacances. Espero que us ho hagueu passat bé! (I hagueu desconnectat).

Em vaig comprometre a escriure un post al dia, aquest tres mesos d’estiu, i en aquest moment (darrer dia ja) estic en possessió de la plena certesa d’haver-ho aconseguit. Visca!

* * *

Aquest mes començo una nova temporada, i per aquest mes de setembre no prometo un post al dia, però procuraré publicar un post cada dia. Si algun dia no publico serà perquè estic fent coses reals al món real (he de fer uns encàrrecs), i no puc publicar, però, en fi, miraré de publicar tants dies com pugui, aquest mes de setembre.

* * *

En general, espero poder continuar com sempre, parlant de llibres, lectura i temes afins (les meves batalletes personals).


Que comenceu bé aquest nou curs!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Efectivament avui en reincorporo a la feina. Quin drama! Quins plors! :(

Clarissa ha dit...

Això de la síndrome post-vacacional... no vols dir que és un cuentu?