dimecres, 24 de setembre del 2014

Tempesta d’idees

No sé el perquè, em disposo a escoltar el partit (per entretenir-me i desconnectar, tampoc us penseu que escolto el futbol per raons científiques), i, com en una tempesta d’idees, se m’acudeixen un piló de posts. (Que no tenen res a veure amb el partit, es clar). Ho trobo curiós perquè ara havia passat molts dies en els què no se m’havia acudit res, i ja em pensava que això seria la fi del blog... Em sabria greu que la manca d’idees representés la fi del blog... (La hurmiga em diu que, realment, si el blog l’escrivís sense idees, tampoc es notaria la diferència... Ejem.) Però, sense saber gairebé com, misteriosament, les idees han tornat...

Ara em barallo amb mi mateixa discutint quin post publicar primer!


He posat l’olla al foc i comença a bullir!

2 comentaris:

Elfreelang ha dit...

fantàstic que escoltar un partit de futbol t'inspiri perquè no ? jo m'encenc la tele mentre penso en com preparar la següent classe, ja sé que no és ben bé el mateix ...benvinguda olla que es posa a bullir!

Anònim ha dit...

la inspiració pels posts va a ratxes, per això jo els programo de manera que surtin gradualment així no s'apilotonen quan estic inspirat i no es queda el bloc mort quan no ho estic ;)