dilluns, 14 de maig del 2012

Opinions

Aquests dies, en que no he pogut publicar el blog, m’ha vingut al cap tot el negatiu que s’ha dit del que he escrit durant aquests anys: filosofia barata, discurs pseudointel·lectualoide, paràgrafs que són palles mentals... Tot això s’ha dit del meu blog al llarg del temps, i tot hi que jo no he pensat mai en el blog en aquests termes, aquestes opinions m’han afectat i han minvat una mica la confiança en el que escric. Però, com escriure diferent? Com escriure amb valor? (No deixa de ser curiós preguntar-se això després de gairebé tres mil posts...) Em comprometo a intentar esbrinar-ho i esmerçar-m’hi més a partir d’ara per esmenar-ho, encara que no crec que pugui arribar a escriure gaire diferent del que ja reconec com “la meva veu”, sigui el que sigui el que això vulgui dir, bo o dolent.

(Que algú titlli el meu blog de pseudointel·lectual no m’afecta gaire, jo no pretenc ser “intel·lectual”. Em sabria més greu que el tractessin de pseudoartístic o de pseudoliterari, perquè el que sí que pretenc és ser una escriptora amb qualitat literària, que tampoc vol dir “literata” o “lletraferida”, que són dos termes passats de moda, amb les connotacions cursis que podria tenir un per exemple “poetessa”, paraula antiquada on les hi hagi de la que les escriptores poetes fugen com de la pólvora gairebé sempre. M’agrada escriptora, simplement.)

1 comentari:

Elfreelang ha dit...

si et serveix et dic el que opino jo del teu blog i del que escrius, a mi em sembla un bon bloc sincerament i a més trobo que escrius bé tirant a molt bé pel meu gust, és clar que la meva opinió , com tantes altres, és subjectiva....al capdavall qui té la patent de la objectivitats? ´