dijous, 5 de gener del 2012

Discurset

Benvolguts amics, amigues; estimats lectors, lectores:

Havia promès dos “textos més llargs que un post” per aquestes festes. Haig de dir que ja vaig publicar un d’aquest textos, un que em va ser donat de manera inesperada, però ara anuncio que l’altre, el que estic preparant des de fa més temps, no el publicaré, de moment: el tinc al forn, una mica cru, encara. Retardo la seva publicació sine die, no l’espereu abans de Sant Joan o del Nadal que ve.

Considero complert el compromís que tenia amb mi mateixa de publicar “un text més llarg que un post” per aquestes festes. No ha sigut el que em pensava, però què hi farem. Hi continuaré treballant i ja es veurà si al final surt o no surt. És un text sobre la meva experiència com a lectora de poesia que de moment em queda irrellevant, i que he de treballar més perquè no em quedi ple de tòpics. O sigui que de moment res, paciència....

Recargolins, i pensar que em poso en aquest embolics escripturaires perquè m’agrada!

2 comentaris:

Elfreelang ha dit...

Veus això si és un regal de reis....escriure, fer el que t'agrada !

Clarissa ha dit...

estic molt contenta!