diumenge, 7 d’agost del 2011

Aixecar el vesper

Una vegada, algú que moderava un grup de correu internacional em va dir, que, per Internet, si no es volien tenir polèmiques, sobretot entre gent de països diferents, hi havia tres temes que s’havien d’evitar: el futbol, la política i la religió.”

Això ho vaig escriure jo el 24 de gener de 2009. Pressumptuosament m’atrevia a dir que de política i de religió no m’interessava parlar-ne, però que de futbol en continuaria parlant perquè em semblava un tema inofensiu.

L’altre dia vaig sentir això per la ràdio:

“En el món del futbol hi veig uns odis que no veig en altres àmbits aparentment més importants; uns odis que no veig ni en la política, ni en les finances, per exemple.”

(tertulià radiofònic)

Ostres... i si la persona que em va dir això d’aquests tres temes “prohibits” (futbol inclòs) tenia raó?

2 comentaris:

La hurmiga ha dit...

Això, això, a parlar més de sexe! AViam quan penjes un video del tube!

Clarissa ha dit...

Hormiga, que això és un blog molt "seriu"...