dilluns, 11 de juliol del 2011

Admonició

Vigila els teus pensaments, es convertiran en les teves paraules; vigila les teves paraules, es convertiran en les teves accions; vigila les teves accions, es convertiran en la teva vida...”

(proverbi xinès)


Ja m’imagino que, una frase com aquesta, en un sopar amb amics regat en abundància, és la meva de cosa que provoca la hilaritat general. Però, aquestes mateixes persones, soles en la seva intimitat després d’haver dormit la mona i en plena ressaca, potser, només potser, poden veure-la diferent. Tampoc vull moralitzar res. No hi ha res que detesti tant com la gent que pontifica. Però tampoc m’agrada burlar-me de segons què.

2 comentaris:

Elfreelang ha dit...

Doncs a mi aquest proverbi xinès m'ha agrada...

Elfreelang ha dit...

m'he colat volia dir: m'agrada