divendres, 24 de juny del 2011

Solstici

Què, us heu emborratxat? (Em sembla que ja us vaig fer la mateixa pregunta l’any passat...) Alguna cosa em diu que el prototipus de persona que llegeix el meu blog fa com jo i no s’acostuma a emborratxar, però estic segura que hi ha de tot... En tot cas, si no teniu ressaca, us haureu adonat quin bon dia ha clarejat avui, amb els ocells cantant des del primer moment i un airet fresquet i agradable. Dóna gust llevar-se en dies així en què pràcticament no passen cotxes pel carrer i tothom està en silenci.

Ahir, ja que no m’emborratxava, vaig intentar escolar la ràdio, però dies així la ràdio no val res. En això escriuria una carta per protestar de bon grat a qui correspongués: aviam, la radio l’escoltem les persones que estem soles, no? No és evident que, si estàs sol, et trobes molt més sol un dia de festa que no pas un dia de cada dia? Doncs, per què la ràdio els dies de festa assenyalada no val res? No saben que hi ha gent sola que l’escolta i que estan sols a l’habitació i que es senten més sols que mai un dia en que tothom és amb algú...? Doncs s’hi haurien d’afanyar més a fer alguna cosa que valgués la pena! Bueno, és la meva teoria: els dies festius la programació de la ràdio hauria de ser millor que mai, en honor als qui estem sols. No deixar les escorrialles perquè cantin soles com fan actualment. No cobren tant aquestes “estrelles de la ràdio”? Doncs a treballar sobretot els dies de festa, que és quan més es necessita! Si jo dirigís la ràdio els faria anar drets! En fi. Ben segur que ningú em farà cas. Però seria una bona idea. I a mi personalment m’aniria molt bé, perquè la ràdio em fa molta companyia, i dies així, doncs em falla...

De totes maneres, malgrat que pugui sentir-me sola en un dia de tanta festa en què tothom està acompanyat, no veig raó per emborratxar-me o per anar a algun lloc que sé que no m’agradarà ple de gent que passa de mi. M’estimo més sentir-me sola a casa a la meva habitació i  entre les meves coses que no pas sentir-me sola enmig d’una revetlla.

Bon solstici d’estiu a tothom!!!