dilluns, 6 de juny del 2011

Això ja és vici

Bueno, ja està. No us preocupeu, no n’hi haurà més. No en publicaré 17 de cop com vaig fer aquella vegada! Els que us en recordeu ja devíeu estar patint...

Avui he fet aquesta publicació de posts breus perquè escric més del que publicar un post per dia pot abarcar, i faig un esforç per publicar només un post al dia per respecte als meus lectors, però em van quedant posts acumulats als que he de donar sortida d’una manera o altra. Ja sé que si es pretén ser una escriptora llegida no es pot abusar de la paciència del personal, i ja m’han dit alguna vegada que escric massa, però en principi això només ha estat una cosa puntual que ha passat avui, i demà el blog tornarà a la normalitat.

O sigui que això ha estat una publicació-escombra per donar sortida a tot de posts que se m’havien anat quedat acumulats. Gràcies per la paciència.