dimarts, 18 de gener del 2011

Ai, ai, ai...

Sóc conscient que per arriscar-me a escriure un post com el que vaig escriure ahir hauria de saber més coses, del passat, de la literatura, i de tot. L’altre dia vaig dir que les nimfes s’aparellaven amb els tritons i en realitat s’aparellen amb els sàtirs... no sé ben bé si els tritons són la parella de les sirenes... en tot cas, vaig fer un “intercanvi de parelles” mitològic i això sol ja demostra el poc rigor d’aquest blog. Ja em sap greu. En tot cas, un dels atractius del blog podria ser gaudir veient-me fer el ridícul i empatollant-me parlant de coses que només conec de passada... Però, si hagués de parlar del que realment sé, em sembla que aviat s’hauria acabat el blog...

1 comentari:

lolita lagarto ha dit...

no voldria que el teu blog fos un altre diccionari..! de les "errades" poden sortir idees interessants..