dijous, 24 de desembre del 2009

No tinc més repertori

Hi he estat pensant, i em sembla que tot el que sóc capaç de dir al blog ja ho he dit. Em sembla que cada cop sóc més previsible, cada cop sóc capaç de sorprendre menys al lector, que em repeteixo més que l’all i que l’únic que encara puc fer es trobar noves maneres de dir el mateix: puc dir-ho amb més matisos, però bàsicament és el que ja he dit alguna vegada. Allò que deia de que m’agradaria que el lector penses “aviam per on sortirà aquesta”, doncs senzillament el lector ja ho sap perfectament bé, per on sortiré. Se’m veu a venir de tres quilometres a la rodona. És així, no tinc més repertori. Suposo que el que hauria de fer es deixar de fer el blog i anar per altres coses, però sé que no ho faré, i que encara que el que dic estigui més vist que la monyos continuaré al peu del canó. Doncs res. Si us agrada la repetició, si us agrada que sempre digui el mateix amb noves paraules, heu arribat al lloc adequat. Bon Nadal!!!

1 comentari:

Elfreelang ha dit...

Tan se val, diuen que el bon escriptor contínuament està escrivint la mateixa novel.la, el mateix llibre però amb paraules diferents....BON NADAL ( encara que això també sigui repetit i previsible):-)