dilluns, 28 de desembre del 2009

El dia que em vaig trobar a Pessoa al tren

Quan estudiava, agafava molt el tren. A mi els trens sempre m’han apassionat. Un dia, jo acabava de seure i encara hi havia gent que estaven drets esperant trobar un seient. I el vaig veure. Enmig de la gent, un home amb vestit fosc, aquell bigotet i un bombí, acabat de sortir d’una fotografia en blanc i negre. Quan va passar pel meu costat, com que va veure que me’l mirava, va agafar el barret amb la mà i el aixecar lleugerament. Després va continuar. Com que no hi havia lloc per seure al vagó, va sortir per la porta. Sabia que era impossible, portava un llibre seu a la motxilla, però també n’estava segura: havia vist a Fernando Nogueira Pessoa al tren, i m’havia saludat!

3 comentaris:

Elfreelang ha dit...

A mi m'hagués encantat trobar-me'l! ei que avui és el dia dels Innocents....

Elfreelang ha dit...

EI Clarissa BON ANY NOU....que sigui millor en tots els aspectes!!!

Clarissa ha dit...

Bon Any Nou Elvira!!!!