divendres, 20 de novembre del 2009

Rescatada per una cabra

Fa dies que el blog té una espessor considerable. Jo vaig pel món deixant missatges pels altres blogs dient que llegeixen llibres massa depriments (sic), i el meu déu ni do, lo depriment que pot arribar a ser. Per exemple el post sobre Enke... aquesta és la meva idea de “menys llibrots i més futbol” que representa que ha d’alegrar la vida a algú? En fi. O sigui que l’ideal seria explicar un acudit, però jo no sóc bona recordant acudits, i mai no n’he inventat cap. Puc explicar el de la legió? Doncs que a la legió et tanquen en un corral amb una cabra, i al cap de quinze dies ets tu o la cabra... Us imagineu haver d’acabar amb una cabra amb les vostres pròpies mans? M’agafa alguna cosa només de pensar-ho... I això tinguent en compte que jo no li podria explicar cap acudit... Bueno, jo volia arrencar un somriure als meus lectors i em sembla que encara ho he empitjorat... A més, l’acudit de la cabra ja l’he explicat altres vegades... Prou per avui...